Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Då var det onsdag igen och det är dags för Xbox Live Arcade förkortat XBLA. Denna veckan så var det dags för ett spel som jag spelade på min Nintendo 64 och det var rätt skoj då. Spelet hette Vigilante 8 Second Offense som jag spelade då och idag kom en uppiffad version av det spelet. Jag laddade ner det med stora förväntningar men blev lite missnöjd, kanske blir det roligare om man spelar 2 och det får jag testa imorn med Pontus.


Kommentarer

  • Louise säger:

    Hej! jadu hur gjorde jag,kommer inte ihåg,haha. Men jag kollade på "http://www.designadinblogg.se" och tog tips därifrån. På högersidan finns en meny där det står "bilder & bakgrunder" det var därifrån jag tog alla tips. Det tog ett tag innan jag fatta hur jag skulle göra men till slut fick jag kläm på det. Bildremsan gjorde jag i paint och sen laddade jag upp den i bloggen, men beskrivning på det finns på den sidan med. Hoppas allt är bra där hemma! Kram

    2008-11-06 | 02:29:34
    Bloggadress: http://nyclouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: