Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Duktig Pôjk!!!

Kategori:

Idag har jag varit en duktig pôjk, för idag har jag diskat, dammtorkat, dammsugit, tvättat golv & städat bort en del grejor. Denna städning var forthoppningsvis den sista rejäla städningen innan jag får flyttstäda. Det tog mig ungefär 3 timmar att städa så noga som jag städat idag men ändå så finns det massa ställen som är skitiga som jag inte kom åt.
Nää nu ska ja inte snacka smuts längre för imorn bär det av till Ullared med Åsa, Mamma & Freddie. Det ska bli jätteskoj och trevligt att få göra en liten utflykt.

Imorn släpps också ett spel som jag har längtat efter ett bra tag nu kan man säga och det är Saints Row 2. Det första spelet slutade med att man blev blåst. Man blev lurad till en båt och väl där så exploderade den. Så nu i 2:an ska man ta revanch på alla gäng. 

Före



Efter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: