Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Easy Rider

Kategori:

I am a Easy Rider enligt Guitar Hero 3 bara för att jag klara spelet på easy. Nu är det dax att gå upp till medium o kicka ass eller kanske inte. Det är Lördag idag och jag hade tänkt att gå till sista oktoberfesten ikväll men det blir att spara mina pengar och umgås med Johanna, heimar & Åsa istället. Vi ska laga nån god mat, spela spel, se på nån rulle och ha den allmänt trevligt.

Igår kväll var jag med Patrik och vi spelade Wii i typ 7 timmar eller nått. Helt sjukt mycket. När Åsa kom efter jobbet vid halv 12 så började vi kolla på en film som är baserad Stephen kings roman The Mist. Den var rätt bra faktist trots att jag hade trott att det skulle vara äckligare men slutet var helt sjukt vilket gjorde att filmen blev väldigt rå. Rekomenderar denna filmen och den får 3.5 toasters.

betyg : 3.5

Kommentarer


Kommentera inlägget här: