Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Recensioner

Kategori: Film Recensioner

Idag testade jag den nya Coca Cola Light plus Green Tea som jag har velat prova länge. Den var lite godare än Coca Cola Light Vitamins som jag testade förra gången. Den var riktigt äcklig. Dagens Cola var varken direkt god eller någon bra törstsläckare så betyget blir lågt.

Betyg : 1.5












Kollade på film med Patrik idag och vi kollade på Diary of the Dead och eftersom jag älskar zombie filmer så har jag oftast höga förväntningar. Denna var gjord av zombiefilmernas urfader George A. Romero så förväntningarna var väldigt höga för att hans namn brukar betyda att det är bra. Filmen var som alla andra zombie filmer men denna hade en anna touch eftersom man fick följa ett gäng kompisar och en av dem filmade hela tiden med sin kamera för han ville spela in en dokumentär men ibland blev man förbannad på han som filmade med kameran för att han inte hjälpte sin kompisar i nöd.
Betyget på denna filmen blir trots det rätt så högt eftersom den var spännande.

Betyg 3.5

Kommentarer


Kommentera inlägget här: