Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Spelhelg med grabbarna

Kategori:

I Lördags så kom Pontus, Patrik och Micke till mej för en spelkväll och lite dricka. Efter lite N+, Fight Night och framför allt Halo 3 så tog vi bussen till skara för att festa o träffa vänner på bowlingen. Pontus hängde inte med eftersom han var lite bakis. Jag där emot kände mej som en tvättsvamp eftersom jag inte hade festat på ett bra tag. Jag blev lite full och när jag kom hem för att sova med Åsa så snurrade det väldigt mycket och jag var tvungen att gå upp för att bli av me skiten. tyvärr så råkade jag spy i handfaten och då blev det stopp i så då fick jag ta loss alla rör till handfaten och fixa det. Inte så bra att göra det när man är full men aldrig att jag hade gjort det dagen efter.

Dagen efter så var Åsa tvungen att jobba och Patrik kom på besök. Vi spelade Saints Row 2 tills xboxen inte orkade mer och då spelade vi lite wii. Sen blev vi hungriga och beställde en pizza på alpina och sen åkte vi hem för att äta och se på en zombierulle som heter Dance of the dead. Den var en blandning mellan en High school film och zombiefilm så det var både humor och skräck.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: