Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Den självmordsbenägna paddan

Kategori:

Det var ikväll som jag såg en padda hoppa ut på vägen medans jag väntade på bussen. Men helt plötsligt så stannade den och jag tänkte att om inte han flyttar på sig så kommer någon köra över honom. Jag stampade i marken för att han skulle flytta på sig men det gjorde han inte. När bussen kom så tänkte jag att han kanske klarar sig. Då kom ljudet Splash! Jag rös lite åt hela grejen och gick sen på bussen och tänkte på paddan som ej fanns mer.

Paddan på bilden har inget att göra med texten

Kommentarer

  • Linda säger:

    Glad påsk!



    Mats har gjort en konstig inställning på datorn så att allt blir större än det ska vara. Vet du hur man gör så att det kommer tillbaka till normale storlek igen? Jag har ganska oteknisk vad det gäller datorer när något inte är som det brukar vara. Har försökt att klura ut det men där går jag bet.

    2009-04-13 | 11:36:40
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: