Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckan som gått

Kategori:

Nu har det gått en hel vecka sedan jag skrev ett blogginlägg vilket är riktigt dåligt av mej. Därför tänkte jag sammanfatta veckan som gått lite smått.

Onsdag den 22/4
Jag kollade klart en film som heter Rock n´Rolla på morgonen och på kvällen så umgicks jag med Åsa

Torsdag 23/4
Umgicks med pontusoch Stefan och vi spelade Nhl09 och grillade årets första grillspjut.

Fredag 24/4
Min födelsedag. Jag vaknade rätt sen idag eftersom torsdagsnatten blev lång och efter frukost så cyklade jag ner på stan för att inhandla Riddick Assault on Dark Athena. På eftermiddagen kom Åsa, Freddie och Mamma och vi handlade mat och förberedde för morgondagens fest.

Lördag 25/4
Spenderade nästan hela dagen i Hentorp och dit kom först min släkt plus pontus föräldrar och Åsas. På kvällen kom mina vänner och vi festade och hade skoj ända till kl 4 på natten.

Söndag 26/4
Efter den obligatoriska bakispizzan så åkte jag, Åsa och Patrik till hentorp för att städa lokalen som festen hölls i. Efter städningen umgicks jag med Patrik och vi var riktigt sega

Måndag 27/4

Det är Pontus födelsedag och han reser till Cypern för att lära sej bartenderyrket. Efter Åsa slutat jobbet så tog vi en promenad

Tisdag 28/4

Patrik kommer förbi på eftermiddagen och vi spelar xbox. På kvällen såg jag och Åsa på filmen The Rocker

Onsadag 29/4
Idag har jag cyklat till Maxi och inhandlat filmerna Twilight och Yesman. Tog en sväng förbi Jysk också för att köpa mej ett par gardiner.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: