Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Bästa målet på dagen

Kategori:

Nu ska jag äta kvällsmat lite te och mackor. Jag har alltid varit ett fan av kvällsmat. Jag vet inte riktigt varför jag föredrar kvällsmat mot alla andra måltider. Frukost har jag knappt aldrig varit så förtjust i eftersom jag får alltid ont i magen om jag äter för tidigt och oftast är jag för trött för att tugga och för trött för att orka laga något riktigt gott. Min favoritkvällsmat är mackor med sallad, skinka,ost och gurka på och dricka till det ska vara varm o´boy eller te.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Har du druckit upp teet du köpte här i Kalmar? Vad tyckte du? Jag tyckte att det var riktigt smarrigt. Lakritste är inte dumt heller.

    2009-08-12 | 15:05:26
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: