Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Dagen som gått

Kategori:

Denna dagen började mycket segt eftersom jag var supertrött av någon anledning jag inte förstår. Jag sov inte mycket i torsdags men man borde ju inte vara trött idag för det. jag och Åsa gick upp vid 10 tror jag och skulle kolla klart på shining men jag var så himla trött att jag somnade några gånger. När jag äntligen fick lite mera krafter så kollade vi lite på tv innan vi gick till stan för att lämna tillbaka filmer och handla mat. 

Efter att jag vinkat av Åsa så cykla jag hem och väl hemma så började ja kolla på The Animal som gick på Tv4. När halva filmen gått så började jag laga makaronipudding som var klar när filmen hade slutat. Testade Batman demot och åt sedan massa mat. Efter maten så fick jag lust att fixa till hyllplanen i filmhyllan nu när inte itchys bur står där längre. Efter det så kollade jag klart på en film som jag började kolla på igår när Åsa och Louise gick till Krikelin. Meet Bill heter filmen och jag hyrde den för 0kr på CDON. Man behöver inte ens vara medlem för att kunna se den så det rekomenderar jag varmt att ni tar en titt på. 

Handling Meet Bill
"Han jobbar dygnet runt på sin svärfars bank och blir svårt utnyttjad av sin fru som avskyr att tvingas förklara sin så kallade 'vänskap' med den tvålfagre Chip, en manlig lokaltv-personlighet. En dag råkar han på Lucy, en söt butiksexpedit för en underklädesaffär (Jessica Alba) och livet tycks äntligen ta en positiv vändning! Tillsammans tar de sig an att bygga upp Bills dåliga självförtroende!"

Betyg 4 av 5

Kommentarer


Kommentera inlägget här: