Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Njut av solen

Kategori:

Jag måste ursäkta att jag bara skrivit om spel de senaste inläggen men så går det när det kommer mycket nyheter. Jag har inte bara spelat idag jag har också vart iväg en sväng med cykeln i det varma vädret som vi har fått idag. Satt på min balkong förut och svetten rann...NÄSTAN. Vi får hoppas att det blir så här varmt nästa helg då det är Matfestival i stan. Det är 20års jubileum i år och vi får hoppas att det blir något speciellt. Man måste njuta nu i när det är så få stunder som det är fint sommarväder. Jag läste förut lite om sommarvädret som har varit och det har vart regnrekord i Julimånad för värmland och havsvattennivån var inte långt ifrån att slå rekord den heller.

Sunny in Vasastan

Imorn ska jag klippa bort massa hår. THANK GOD!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: