Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Sömnbrist

Kategori: Allmänt

Inatt när Stefan åkte hem efter 12 tiden så la jag mig i sängen för att kolla på How I met your mother. Jag tänkte att det skulle bli skönt att sova men när det var slut så var jag inte trött. Jag började kollade lite på UFC men det var inga stora matcher så det var inte skoj. Jag bestämde mig för att läsa i så länge vi båda andas och efter några kapitel så var jag fortfarande inte trött. Jag såg på klockan och den började närma sig halv 3. Dags att sova tänkte jag men jag kunde inte. Så jag slog på tv:n igen och kollade på de sista minuterarna av en UFC Unleached match. Stängde av tv:n..fortfarande pigg började läsa några kapitel till och när klockan var lite efter 3 så lyckades jag äntligen bli trött. Imorse när jag vakna så var jag riktigt seg så det blev en snooze i 1 timma. Nu ska jag läsa lite till i boken eftersom den var så himla spännande inatt.

Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: