Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Helcrazy med Pontus o Patrik

Kategori:

Jag har vart dålig på att uppdatera sen igår eftermiddag men det beror på att jag inte har vart hemma på ett tag. Igår åkte jag nämligen till Pontus där vi skulle spela lite spel, Dricka och ha det allmänt skoj. Den första drickan korkade jag upp vid halv 7 drack min sista cider runt halv 6 på morgonen men mer om det senare. Från början var det jag, Stefan, Patrik och Pontus men senare på kvällen så var Stefan tvungen att åka hem och sen kom Johanna men hon var inte vaken så länge. Jag, Patrik och Pontus spelade lite Xbox och PS3 och skrattade så mycket att vi fick ont i magen. Senare på natten vid 4 närmare bestämt så bestämde vi oss för att ta ett dopp. Vi tog på oss våra badbyxor och gick ner mot sjön. Det var svinkallt i gräset så det var inte så lockande att hoppa i. Men när vi stod där på bryggan så fick man ljummet vatten på fötterna och då var det bara att hoppa i. Det var skit varmt i vattnet på ytan men cirka 30cm ner var det svinkallt.

Efter doppet så spelade vi lite till men Pontus blev lite för full och trött så han gick upp till sin säng. Jag och patrik var inte nått trötta så vi började möblera om och kollade lite på film. En stund in i filmen så somnade man för första gången och då var klockan runt halv 8-8 på morgonen.

Jag och Patrik vaknade efter kanske 3 timmars sömn och efter en stund så tog vi ut gräsklipparen från garaget och började klippa det långa gräset som Pontus egentligen skulle klippt tidigare i veckan. Efter klippningen så åt vi mat och badade och njöt i den varmaste dagen på över en månad, Helt SICK! Tyvärr så hade jag inte med mej kameran så min mobil fick duga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: