Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel


Denna veckan kom det ett spel som jag har längtat till skitlänge. Jag trodde det skulle komma ut i höst men som tur är så kom det ju igår. Tyvärr hann jag inte spela så mycket igår eftersom jag var tvungen att åka till Axvall. Så idag fick bli den stora test dagen för Trials HD som är ett Java spel som har funnits hur länge som helst men nu har det uppdaterats på såväl grafik och innehåll. Man åker olika motorcyklar över olika hinder och försöker klara av banor så snabbt som möjligt med så få missar som möjligt. Det är hur beroendeframkallande som helst och kan mycket väl bli mitt favorit xbox live spel detta året. Det ända som jag tycker är lite dåligt med spelet är att man inte kan ladda ner banor som andra har gjort om man inte är kompisar med dem. En annan sak som det borde finnas är delad skärm vilket skulle vara riktigt skoj.

Det finns 2 spelsätt. Race som detta ovan

Skillracing är annorlunda men roligt. Här är man i en metallboll och ska hålla sig vid liv.

Man kan oxå göra egna banor och dela dem med sina vänner

Kommentarer


Kommentera inlägget här: