Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Lucia Dagen

Kategori:

Idag har den varit en seg dag med massvis med tvtittande. Morgonen började med att jag och Åsa vaknade lite sega efter gårdagens fest i Skara. Till frukost kollade vi på Idol och jag tycker faktist rätt person vann även om Calle var riktigt duktig han också. Efter Idol så kollade vi på Robinson och även där tyckte jag rätt person åkte ut.
Efter Robinson så var det dags för Åsa att åka hem så då gick vi till stan och sen när jag kom hem så blev det lite tvtittande igen.

Jag har precis sett klart filmen Mad Max som tog mig cirka 4 timmar att se. Anledningen till att det tog så himla lång tid att se den var att jag råkade somna och när jag vaknade igen så kollade jag på parlamentet och Playa del sol. Jag har aldrig sett första Mad Max filmen och jag kan tyvärr säga att jag blev besviken på denna filmen. Jag trodde denna filmen skulle vara i samma stil som de 2 uppföljarna men så var inte fallet.

Nu funderar jag på att hyra någon bra film på Cdon. I senare inlägg kommer det bilder från festen igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: