Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Recensions dags

Kategori: Film Recensioner

Först och främst tänkte jag berätta att jag precis har läst ut min favoritbok för tillfället Om jag kunde drömma(twilight). Den var sjukt bra. Boken handlar om Bella som flyttar till en småstad som heter Forks och där blir hon farcinerad av en kille som heter Edward. Utan att spoila för mycket så kan jag säga att det är något övernaturigt med Edward.

Betyg 5 av 5

I Fredags när jag hade ryggsmärtor så kollade jag på komedin The Love Guru med Mike Myers i huvudrollen som en kärleks guru. Han får i uppdrag att hjälpa en spelare i Toronto Maple Leafs.

Betyg 2.5 av 5

Under fredagen så laddade jag också ner ett WiiWare spel till min Wii. Spelet heter Fun! fun! minigolf och resten kan man ju ränka ut. Det är ett roligt spel men tror det blir ännu roligare om man är flera. Typ samma som det gäller för alla spel till wii. Roligare med fler vänner.

Betyg 3 av 5

I Torsdags så kollade jag och Åsa på Disneys nya animerade film som heter Bolt och den var bättre än jag trodde. Dock så var den inte lika snygg som jag hade trott. Den var självklart snygg men efter filmer som Monster inc. och framför allt hitta nemo så tycker jag att utvecklingen har stått rätt still.

Betyg 4 av 5

Kommentarer


Kommentera inlägget här: