Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox live

Kategori: Tvspel

Denna veckan kom det 2 små spel och fyllde på det snart enorma spelbibliotek som microsoft har skaffat sig. Det första jag provade av veckans spel var Minesweeper vilket enkel kan beskrivas som MS Röj fast med lite uppiffad grafik. Det var inget vidare så jag gick snabbt över till det andra spelet som jag har längtat lite smått till en tag och det var 3 on 3 Nhl Arcade. Det går ut på som man kan antyda av namnet att man spelar hockey fast på ett arkadigt sett. Inga direkta regler förutom att den som har gjort mest mål vinner. Första matchen spelade jag med klassiska kontroller men eftersom jag spelat en hel del NHL 09 med Skillstick kontrollerna så valde jag det i andra matchen.

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag kommer inhandla Nhl spelet än men dagen kan komma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: