Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Fre, Lör & Söndag

Kategori:

I fredags så var det fest i Skara och förväntningarna var  höga på Olins men tyvärr så infriades inte något av dem.  Förutom att det var gratis inträde och det var det ända som var bra med den kvällen. Det skulle spelas Rock & schalger men istället så spelar de nån techno som man inte alls känner igen.

Fem anledningar varför Olins sög!
  1. Ingen som hade ansvar för jackor mm. så man kunde på egen risk hänga in dem
  2. Musiken var inte alls som utlovad
  3. Inget dansgolv var öppet
  4. 20 pers på hela olins...DÅLIGT
  5. Vresiga DJ:s som vägrade byta musik trots många klagade


Under Lördagen så slappade jag hemma eftersom jag var lite trött efter fredagsnatten. På kvällen så träffade jag Åsa och vi gick till Rhodos Steakhouse i stan och åt god mat på andra våningen.

Idag söndag så har jag inte gjort så mycket av värde men jag har försökt fixa hyllplanen till min bokhylla men det ville sej inte. Måste fixa mer passande borr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: