Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Fredagen 17:e Juli

Kategori:

En solig dag har det vart idag och jag har njutit riktigt mycket. Tyvärr blev det inget bad idag men jag hade säkert bara frysigt halvt ihjäl om jag hoppat i. Patrik kom till mig och vi testade hans nya spel KOF: Circle of Doom. Efter vi spelat det lite så gick vi till stan för att leta snygga jeansshorts men det var mycket svårare än vad vi hade trott. Efter stan köpte vi lite hamburgare och när vi kom hem till mig igen så började vi grilla dem på min hinkgrill. Hinkgrilla funkar fenomenalt vilket är riktigt roligt. Nästa gång ska jag försöka mig på att grilla min första lax.

Våran första 120g hamburgare på grillen

Här skulle jag demonstera hur stor hamburgarna var mot brödet. Tyvärr kom mitt finger i vägen :P

Patrik hugger in på första tuggan

Sen fick vi en katt på besök som ville ha mat.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nu blir man ju sugen :)

    Allt bra?

    2009-07-17 | 21:47:17
  • Niklas säger:

    Till Anonym! Joo allt e bra, Men vem?

    2009-07-17 | 22:21:00
    Bloggadress: http://darkoo.blogg.se/
  • ★Klara-Louise säger:

    Vad handlar det spelet om? (:

    Hink-grill? Shit du har en inspirations blogg ju, nu ska jag lätt skriva en lista på vad man kan grilla ur!

    2009-07-18 | 03:21:31
    Bloggadress: http://klara-louise.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: