Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Party/Movie Weekend

Kategori:

I Fredags så var den efterlängtade festen hemma hosa Niclas och Linda. De hade bjuda massvis med folk och jag tror det kom runt 50 talet till deras logfest. Jag, Åsa, Lillemor, Svenne och Malin kom dit kvart över 6 men det tog ett bra tag innan vi började dricka. Efter någon cider så hade de flesta gästerna kommit och grillarna sattes igång. Efter att alla ätit och sjungt snappsvisor så var det dags för lite lekar och sen efter det så var alla glada och de flesta lite fulla.

Senare på kvällen efter lite dans så var det inte många kvar och det var dags att åka hem vid halv 4 tiden på natten. Jag mådde jättebra i innan våran bilfärd men så fort vi kom in i bilen blev jag lite trött och nickade till. Jag vakna till lite grann och då råkade jag göra en liten pizza. Det var väldigt obehagligt att behöva åka med det på sina kläder.
När vi kom hem till stenstorp så tvättade vi av mina kläder lite snabbt och sen lade vi oss och somna direkt typ.

Lördagen var man inte riktigt lika pigg på så det blev att vi kollade på Pearl Harbor och sen åkte vi hem till mig där vi kollade på mera tv.

Under söndagen så kom Patrik och spelade lite tvspel och hyrde 3 filmer som jag har tänkt att skriva en lite recension av senare inlägg.

Detta var min helg och det blev inte riktigt som planerat men det var ändå en bra helg.

Självklart så finns det mer bilder på min bilddagbok
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: