Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Tankat och klart

Kategori: Tvspel


Idag kom det ett efterlängtat demospel på xbox live. Fuel var det som dök upp jag har velat testa detta jättelänge. Spelet är ett öppet bilspel där man får köra lite som man vill i racen. Jag trodde att det skulle göra spelet roligt men saken är den att om man tar en väg som inte datorn tar så får man åka ensam och då försvinner den där tävlingsandan som man har när man ligger jämnsides. Jag kan ju säga att jag inte spela spelet speciellt länge så jag kan inte bedömma det rättvist men det lilla jag orkade med var inget att hurra för. Är man sugen på att inhandla detta så ska man nog testa demot först. En sak jag tyckte var riktigt fult var att det känns inte riktigt som man är på marken och kör. Speciellt inte med bilen jag testade. Det kändes lite som om man var några millimeter över marken och gled på hal is typ. Nu ska jag inte såga detta fullkomligt men jag hade så höga förväntningar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: