Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Allergi

Kategori:

Igår fick jag en allergichock när jag och Åsa gjorde en kvällspromenad för att besöka nyöppnade Netto. Det började klia i ögona och rinna ur näsan och då visste jag att jag inte klarade mej undan denna sommaren heller. Dock så har jag inte känt av nått förräns igår så det var ju bra det. Idag när Åsa hade åkt iväg till Vara för att träffa Paweena så cykla jag ner till stan för att köpa mej lite alleritabletter. Jag hoppas verkligen de hjälper som förra året för annars kommer sommaren bli jobbigare än den behöver vara.

Jag och Åsa påväg in i Boulongerskogen.(Nu börjar allergibesvären)

Dessa änder kom fram till oss och tiggde mat. Men tyvärr hade vi inget

Det blir rätt bra bilder med min mobil trots allt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: