Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Ice Age 3 - Dawn of the Dinosaurs

Kategori: Tvspel

Idag så fick jag ett efterlängtat paket i brevinkastet. I det efterlängtade paketet låg en kabel och en skiva som gjorde att man kunde överföra all data jag hade på min gamla xbox till min nya elite. Det tog ca 1 timma innan överföringen var klar. Det första jag laddade ner till den nya större hårddisken var Overlord 2 och Ice Age 3 demon. Overlord 2 har jag inte provat än men det har jag gjort med Ice Age. Ice Age filmerna är bland de roligaste animeringsfilmerna jag sett men detta spelet var verkligen katastrof. Första banan som jag förvisso inte orkade spela särskilt länge var att man blev jagad av en T-Rex och man skulle unvika att ramla ner i hål vilket var rätt svårt eftersom hålen dök upp utan förvarning. Andra banan som fanns tillgänglig var ett vanligt fult och tråkigt plattformsspel. Sista demobanan orkade jag inte ens prova så jag hoppas ingen köper detta spelet när det kommer ut i butik den 26 Juni.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: