Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Hysteri!!

Kategori:

Idag så tog jag cykeln och cyklade iväg till Mediamarkt 20 över 7 på morgonen. Trots att jag brukar sova som skönast under denna tiden så kom jag upp utan några större problem. Anledningen till att jag gick upp så tidigt är att idag så har Media Markt speciella erbjudanden speciella tider mellan 08 till 20 ikväll. Jag kom till Media Markt 20 i 8 på morgonen och det var redan säkert 50 pers i kö. Väntan på att klockan skulle bli 8 gick fruktansvärt segt och det kändes rätt kört att få tag på en Xbox 360 Elite för 1990 :- men skam den som ger sej. När klockan blev 8 så öppnades dörrarna och in sprang alla för att få tag på xboxarna. När jag kom fram så blev jag besviken för det såg ut som om de var slut men så hittade jag en som låg under en hylla och mina snabba händer ryckte tag i den och släppte sen inte taget förrän det var dags att betala.

Det var väldigt många som gick där med sina ledsna miner men som tur var så var inte jag en av dem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: