Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Den coola lägenheten

Kategori: Allmänt

Idag fick jag ett roligt brev om lägenheten som jag skrev om för några inlägg sedan. Jag är nummer 2 i turordningen och jag får komma dit och kolla på lägenheten om jag vill. Jag tror inte jag vill ha den eftersom hyran är rätt så dyr för att vara en 2:a tycker jag och speciellt när vi vill ha en 3:a. Det ska dock bli skoj att se
vad man får för pengarna.

När Åsa har rast vid halv 4 så ska jag ringa henne och säga den roliga nyheten. Nu ska jag lyssna på spelradion och äta lite mat.

Kommentarer

  • Louise - PaperandPen säger:

    Wtf? du får ju inte skratta åt mina stora problem här hemma! haha ;) Skrev du? det såg jag inte :S



    OM jag vill med! Det är klart jag vill med! :D



    Synd att lägenheten är dyr. Den verkar vara ganska cool annars :) jag håller tummarna i alla fall :)



    ha det bra!

    2009-11-19 | 18:16:21
    Bloggadress: http://paperandpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: