Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Inatt jag drömde....

Kategori:

Inatt drömde jag att nästan alla människor hade förvandlats till zombies och det alla gjorde sitt bästa för att försvara sig mot horderna av zombies som kom hela tiden. Jag hittade en sportbil som jag åkte med mellan olika mänskliga läger och fixade vapen och mat. Jag hade en kompanjon som tyvärr blev biten av ett gäng zombies.
Lite senare i drömmen så kom det in massa zombies i min sportbil och då vaknade jag.

Klockan var runt 8 på morgonen och jag försökte drömma vidare på zombiedrömmen för jag ville veta vad som hände. Men tyvärr så började jag drömma om en lite pojk som ramlade i vattnet från en båt och en flodhäst gick till attack. Killen hoppade upp på flodhästen och slog den i huvudet utan verkan. Efter ett tag så fick floghästen tag i pojkens ena ben och bet av det. När blodet spred sig i vattnet så kom det massa hajar. På något sätt så klarade sig pojken med ett avslitet ben tillslut. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: