Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Lördagen den 21:a

Kategori: Party!

Igår innan festen så åkte jag, Åsa och Svenne till lägenheten som vi har spanat in. Lägenheten var riktigt fin med stor härlig balkong. Det fanns också Solarium och Bastu i huset vilket är riktigt coolt tycker jag. Tyvärr så tog jag inte några bilder på lägenheten men förhoppningsvis så får vi lägenheten och då kommer det massa bilder.

Efter visningen så åkte vi hem till mig och då blev det städning före förfesten och de första gäster kom vid halv 7 typ. Louise dök upp vid 20 över 7 och sen dröjde det jättelång tid tills Pontus, Micke, Remi plus hans vänner kom förbi. Från början så var snacket att vi skulle gå till bogrens men


Jag o Maja Posar

Maja med en rolig kille som jag glömt namnet på nu

Louise och Åsa var på party humör

Maja hamnade på golvet efter att ha ramlat av stolen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: