Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Modern Warfare 2 beslutsångest

Kategori: Tvspel

Imorn släpps det mycket efterlängtade Modern Warfare 2. Jag har dock ett problem som jag skulle vilja ha hjälp med.

Antigen så kan man inhandla Modern Warfare orginalutgåvan på t.ex OnOff eller Elgiganten för 499kr eller så kan jag få Hardened Edition på Game för 999kr. Det som ingår i Hardened Edition är :

* Spelfodral i stål med special artwork av Infinity Ward
* Inbunden bok "Behind the Lines" som innehåller artwork från spelet
* Call of Duty 1 i HD

999kr är mycket pengar men fördelen med att köpa spelet på game är att jag kan byta in äldre spel som jag inte spelar längre och få ner priset några hundralappar. Beställer man Hardened Edition på Nätet så får man betala 850kr som lägst men då får jag också vänta någon dag extra.

Frågan är nu hur jag ska göra.

Några förslag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: