Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

No Halloween pics yet

Kategori: Allmänt

Hallo! Jag skrev förut att jag skulle ladda upp bilder från halloween och lite annat förut men Blogg.se är fruktansvärt segt just nu så det får bli ett kort inlägg om vad jag har gjort från Onsdagkväll till Fredagkväll.

ONSDAG
Heimar och Niclas kom till mig efter att de spelat bandymatch och sen hängde jag med dem hem till jönköping. Det var fruktansvärt dimmigt på vägen dit så vi fick köra i 80km/h. För att få tiden att gå lite snabbare kom jag på att vi kunda leka namnleken fast med filmer. Exempel : Säger jag Terminator så ska personen efter mig säga en film på R och sen håller det på så tills någon inte kan. Det tog cirka en timma att åka till Jönköping och sen gick vi ner för att köpa oss lite kvällsmat och vi körde namnleken nästan oavbrutet i 90minuter.

TORSDAG
Jag och Heimar vaknade väldigt sent denna dagen eftersom vi satt uppe till kl 3 på natten och spelade. När vi kommit igång med dagen så åkte jag, Heimar och Niclas iväg till stan för att jag skulle hitta en lila skjorta till halloweenfesten. Efter att lite second hand letande skjussade vi Niclas till hans jobb och sen åkte vi hem till lägenheten för att testa Forza motorsport 3 som Heimar fick från England.

Vi spelade lite xbox och lite senare på kvällen åkte vi iväg för att se på Zombieland. Den var riktigt rolig och bra vilket kommer bli ett köp för mig när den kommer på DVD. Efter filmen åkte vi hem till Heimar och åt lite mat och kollade på Alien 2. 

FREDAG
Under fredagen så gjorde vi inte så mycket mer än att jag köpa min lila skjorta och lite alkohol och efter maten så åkte jag hem till Åsa. Hemma hos Åsa så fixade vi iordning en smörgåstårta och senare på kvällen kollade vi på Dobidoo och Flashforward.
  
FREDAG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: