Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Denna veckan kom det 3 nya spel och alla var i olika kategorier.

Första spelet jag tänkte berätta om detta NBA spelet som påminde mig NBA spelen på Super nintendo tiden fast med vackrare grafik då. Jag spelade inte detta spelet så mycket så det är svårt att säga exakt hur bra det var men det var iaf inget spel för mig. Jag antar att detta NBA spelet är som det där NHL arcade som kom i
början av året. NBA Unrivaled kostar 1200MS Points vilket jag tycker är rena rånet. Lägg hellre era slantar på den nya expansionen till GTA IV.


Ett annat av de tre spelen var pusselspelet 0D Beat Drop som fungerade ungefär som Tetris. Det behövs inte säga så mycket om det här spelet förutom att det kostar 800MS points vilket jag inte tycker det är värt.


Sista spelet som kom denna veckan var enligt mig det bästa men tyvärr inte tillräckligt bra för att jag ska betala 800MS Points för det. Spelet heter Encleverment Experiment och är ett hjärnträningspel. I Trialversionen så fick man 3 övningar där det t.ex gick ut på att memorera olika saker och sedan skulle man svara på olika frågor om vad som fanns med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: