Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

16/10/09

Kategori:

Godmorgon alla glada! Idag har det snöat fast som tur är har det inte lagt sig. Jag måste göra en fruktansvärt tråkig sak idag och det är att jag måste installera om denna fruktansvärt sega datorn. Förhoppningsvis går det smidigt när jag installerar om. Egentligen skulle jag vilja skaffa mig en bärbar dator men det får bli lite senare med Windows 7 och allt. Just precis fick jag min leverans från CDON. Det tog dem bara 24timmar. NICE!

Nu ska ja testa Bionic Commando och sen blir det att installera om datorn. Om det går dåligt med det så vet ni varför jag inte uppdaterat så mycket.

Någon som kan ge ett bra tips om en bra laptop. Jag är väldigt sugen på en Sony Vaio eftersom design är läcker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: