Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

G.I.Joe : The Rise of Cobra

Kategori: Film Recensioner

Igår såg jag filmen G.I.Joe och jag har hört en hel del olika åsikter om den. Vissa har sagt att den är bra och andra att den är värdelös. Det första som slog mig när jag såg filmen var att den var väldigt plastig. Det var väldigt mycket datagjort vilket fick det att känns fjantigt. Vissa effekter var riktigt snygga men det blir ändå inte så bra tycker jag.

Handlingen i filmen är att en man säljer vapen till både den goda och den onda sidan och hans idé är att han ska bli så mäktig att han kan ta över världen typ. Det finns väldig många olika karaktärer i filmen men man får inte veta så mycket om någon direkt.

När jag var liten så var en av mina favoritleksaker Action Force som det hette i Europa och G.I.Joe i Amerika. Jag hade inte så stor koll på vilka gubbar som var på den goda sidan men det brydde jag mig inte heller om. I filmen så ser man vilka som är goda och vilka som är onda men det visas så tydligt att det nästan blir lite barnsligt.

Jag tycker G.I.Joe är en väldigt meningslös film men om man är sugen på att se någon halv b söndagsrulle så funkar den absolut.

Betyg 2 av 5

Kommentarer

  • Ems säger:

    SV: Om du vet hur man sätter in ett video inlägg från youtube, vet du ju att du går in på html koder och klistrar in. När du gör det skriv 25 på "height" så försvinner bilen :) skriv gärna om de funkade! :)

    2009-10-15 | 12:28:34
    Bloggadress: http://eothain.blogg.se/
  • wear a smile it goes with everything säger:

    Jag snorklade också i thailand, Det är mer fisk där än på cypern :)



    Det va såå häftigt! Klart du ska testa! :P

    2009-10-15 | 12:30:23
    Bloggadress: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här: