Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Hardcore Superstar i Lisebergshallen

Kategori: Party!

Igår åkte jag och Micke till Göteborg för att kolla på Hardcore Superstar. Vi började dricka lite smått på tåget in till göteborg och Micke hade köpt lite jättelite tetra pack med vin. 225ml vin var det i förpackningen och jag tyckte verkligen det var gott vilket är en skräll. Väl framme i Götet så kollade vi lite på skivor men sen tog vi en spårvagn till Liseberg. När spårvagnen var framme så gick vi till en Pub som heter Stage door. Det blev ytterligare var sin öl och sen blev det Vodka Lime Sprite för hela slanten för mig.

1. äcklig öl som vi drack på tåget. 2.Micke. 3.Konst?. 4. Jag på Stage Door. 5. Hardcore Superstar.

På Ticnet.se stog det att insläppet var halv 8 så vi tänkte att vi skulle gå runt kvart i 8 så att vi skulle missa så mycket av H.E.A.T som möjligt. när vi kom fram till Liseberg så sa vakterna att det var Dia Psalma som spelade och H.E.A.T skulle komma efter dem. Då bestämde jag och micke att vi inte orkade vänta så vi gick tillbaka av sen slump till Stage Door och drack lite till. När vi var nöjda på Stage Door gick vi tillbaka och vi fick se 3 låtar urusla H.E.A.T.

H.E.A.T var så dåliga att både jag och micke blev dötrötta.

När Hardcore äntrade scenen vaknade publiken till med 100%


HARDCORE SUPERSTARS LÅTLISTA

  • THIS WORM´S FOR ENNIO
  • BEG FOR IT
  • INTO DEBAUCHERY
  • MEDICATE ME
  • SILENCE FOR THE PEACFULLY
  • SHE´S OFFBEAT
  • SHADES OF GREY
  • NERVOUS BREAKDOWN
  • MY GOOD REPUTATION
  • KICK ON THE UPPERCLASS
  • BLOOD ON ME
  • SHAME/STANDIN ON THE VERGE
  • NO RESISTENCE
  • NEED NO COMPANY
  • BAG ON YOUR HEAD
  • WILDBOYS
  • DREAMIN IN A CASKET
  • WE DON´T CELEBRATE SUNDAYS

Kommentarer

  • Louise - PaperandPen säger:

    Det ser ut som att ni hade en lyckad kväll :) Förutom HEAT då :P



    Hm, om jag ska lista böckerna blir det nog 1. Twilight 2. Breaking Dawn 3. Eclipse 4. New Moon.

    2009-10-10 | 17:35:13
    Bloggadress: http://paperandpen.blogg.se/
  • Cristian säger:

    Matronlyshoe heter jag där! ;) Check it out! :)



    Vad lirar du med för spel?

    2009-10-10 | 19:38:10
    Bloggadress: http://ichris.blogg.se/
  • Cristian säger:

    Nhl? Inte my cup of tea! :) Däremot ser jag fram emot nya Modern Warfare galet mycket! :)



    2009-10-10 | 19:56:01
    Bloggadress: http://ichris.blogg.se/
  • Cristian säger:

    Vi ses där! :)

    2009-10-10 | 20:24:44
    Bloggadress: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här: