Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Latisdag

Kategori:

Hejsan!
Idag har det varit en soft dag för mig. Jag har suttit inne i min lägenhet och det är jag rätt glad för eftersom det är så blött utomhus. Nu hade jag tänkt att testa Wii fit eftersom det har legat oanvänt i snart ett år. Det ska bli intressant att se vilken ålder nintendo klassar mig som. Jag har varit i mailkontakt med CDON ett tag nu eftersom det blev lite fel när jag skulle betala min order. Jag fick betala det dubbla för mina prylar när jag beställde så nu hoppas jag att jag får tillbaka mina pengar snart.

Ikväll hade jag tänkt att göra massa nya nintendo figurer med pärlplattorna jag har.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag lyckas inte stryka mina pärlplattefigurer men jag tycker att det är jäkligt snyggt med sådana. Du får gärna göra sådana till mig i julklapp om du orkar :) Jag är ju mer seriefigurstyp än nintendotyp även om jag gillar att spela tv-spel ibland...

    2009-10-19 | 15:10:06
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga
  • Johanna säger:

    hej hopp!



    Hur är det med dig idag?



    Besök gärna min blogg och svara på veckans fråga som du finner i vänstra fliken.



    Hugs<3

    2009-10-19 | 17:53:01
    Bloggadress: http://hannahsworld.blogg.se/
  • Louise - PaperandPen säger:

    haha, neej eller hur! Jag brukar vara ganska teknisk av mig, men detta går f*n inte! haha

    2009-10-20 | 12:23:13
    Bloggadress: http://paperandpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: