Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Rock your socks off!

Kategori: Tvspel


Jag har testat en demo på Guitar Hero 5 på min xbox360 och jag tycker att det har blivit mycket snabbare och smidigare med att byta svårighetsgrad och intrument utan att man måste börja om på låten. Det är antagligen det som är det bästa med spelet. Jag har knappt spelat Guitar Hero sen 3:an kom vilket känns rätt skönt eftersom denna genren bara har exploderat i nya spel och dyra instrument. I demo versionen fick man spela 3 tråkiga låtar och jag hoppas att hela spelet har mer att erbjuda den riktiga rocken. Den mer realistiska grafikstilen i spelet tycker jag om.

Det som gör Xbox versionen av spelet lite speciellt är att man kan spelet spelet med sina avatarer som artister. Det är en rolig gimmick men jag tror inte det håller i längden. Jag kommer inte köpa detta spelet trots att Kurt Cobain är med som en av frontartisterna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: