Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Tisdag

Kategori:

Hello! Igår kväll gick jag hem till Pontus och efter en stund hos honom så åkte vi hem till mig i det svinkalla vädret. Väl hemma hos mig åt vi varsin pizza och kollade på Dodgeball. Efter filmen spelade vi lite xbox och sen sov Pontus över på soffan. Idag har vi åkt runt lite och Pontus köpte Uncharted 2 och Wolverine. När vi kom hem till mig igen så såg vi på Evil Dead som jag inte sett sen jag var en liten skit som kanske gick i 4:an. Efter Pontus åkt hem så fixade jag äntligen upp min vardagslampa. Bilder på den nedan.

Citat från Anders "McKorv" Jonsson  i spelradion som pratar om störande affärer.

"Det är också härligt konstigt när man står i en kassa som är jätteseg. Så öppnar de kassan bredvid och så säger dem det går bra här också. VADÅ OCKSÅ! Det går ju INTE bra här. Det är ju därför det går bra där. Så det går bra här istället....."

Ni får lyssna på Spelradion 1 tim 4min in i programmet så förstår ni vad jag svamlar om.

Jag hittade denna tunna isbit på balkongen och pontus var så envis att han hade den på handen tills fingrarna smälte igenom

Det gick rätt så fort tills isbiten hade smält men Pontus känsel i fingrarna var borta.






















Kommentarer

  • Åsa säger:

    fin du är love.. bra med lampan =)

    2009-10-14 | 21:02:53

Kommentera inlägget här: