Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Tuesday

Kategori:

Goddag alla glada!

Sorry för den dåliga updaten men det har kommit en del emellan. Idag har jag gjort ytterligare en pärlplatta och det kommer givetvis mera. Det som har tagit upp mest av min tid är att jag har fastnat totalt i Fallout3 : Broken steel expansionen. Jag har alltid gillat Fallout 3 men nu när det kommer ny uppdrag och att level taket har höjts 10 steg så blir det mycket roligare. Här nedan kommer mina senaste pärlplatteskapelser. Tyvärr blev det dålig skärpa på bilderna. Nästa gång lovar jag att bättra mig.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Imponerad :)

    2009-10-20 | 15:06:01
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga
  • define säger:

    vilken fin blogg du har verkligen jättesnygg headeer.

    du, vi är två tjejer som utvecklar ett klädmärke aja du kan själv kolla på bloggen men vi skulle vilja veta vad du tycker tack

    och förresten hur e det annars??=)=)=)=)

    oc blir du intresserad så kan du ju alltid prenumnera

    <3<3<3=)=)

    2009-10-20 | 20:02:20
    Bloggadress: http://definee.blogg.se/
  • Althea säger:

    Får jag ta bilderna och visa upp i min blogg? Skulle passa så bra tyckte jag =)

    2009-10-20 | 21:10:23
    Bloggadress: http://altheatrollet.blogg.se/
  • Anna säger:

    hej! vet att jag kommenterar långt efter vad det här är postat, men jag googlar runt efter pärplatteideer och hittade dig. såg din triforce du gjort och tänkte tipsa om att om du gör den på en sexkantig pärlplata istället så blir den snyggare, eftersom det blir naturligt sneda kanter. :)

    tack för att du gjort ett mariofrågetecken! det var det jag letade efter!

    2010-08-04 | 19:01:40

Kommentera inlägget här: