Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Nu är det onsdag igen och denna veckan kom det två nya spel. Det första jag testa var Panzer General allied assault och det andra var Tower Bloxx Deluxe. Här nedan kommer mina tankar om dem.

Panzer General Allied Assault är ett tur baserat strategi spel i andra världskrigsmiljö. Panzer General har funnits i många olika versioner under många år men jag har ingen tidigare erfarenhet om dem. Panzer General Allied Assault tyckte jag var alldeles för långsamt för mig personligen men många tyskar kommer nog köpa det här. För mig så blir det dessvärre inget köp.

Panzer General kostar 800MS Points

Det andra spelet heter som sagt Tower Bloxx Deluxe och är verkligen en stor skillnad mot Panzer General. Tower Bloxx är ett glatt och enkelt spel där det går ut på att bygga höga hus med en lift som åker fram och tillbaka. Man får höga poäng om man bygger raka hus istället för lutande hus men att bygga rakt är inte världens lättaste. Tyvärr tycker jag priset på 800MS points för mycket för det här enkla spelet som verkar vara samma sak hela tiden.

Kommentarer

  • Define säger:

    Jo vi ska göra killkläder också=)

    Intresserad så mejla oss på [email protected]

    Jo det är bra med oss också=)

    Nja vi har int jobbat med kläderna så jätte länge=)

    2009-10-21 | 16:39:40
    Bloggadress: http://definee.blogg.se/
  • Åsa säger:

    jag brukar spela Tower Bloxx på mobilen, man kan bygga städer

    2009-10-21 | 21:22:46

Kommentera inlägget här: