Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

We are all the winners

Kategori:

Nu har jag klarat av en säsong på NHL10 och det gick väldigt lätt. Självklart är det bara att höja svårighetsgraden men då blir det så fruktansvärt svårt. En Recension på spelet kommer nästa vecka då jag förhoppningsvis har klarat en säsong med min kompis Stefan.

Som jag har skrivit många gånger förr så är NHL10 ett mycket bättre spel än 09 trots att 09 var det bästa nhl spelet jag hade spelat. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Det är så tråkigt att vara själv en fredag egentligen. Åsa ska ut när hon har slutat jobbet så då blir det inte mycket mysande ikväll.

Har någon något förslag på vad man kan göra en höstdag som denna?

Kommentarer

  • Make Up Artist på Make Up Store säger:

    skulle vilja ha med vit choklad också :O ;D

    2009-10-24 | 11:58:08
    Bloggadress: http://chuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: