Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

A Boys Night 2

Kategori: Party!

Idag är det söndag och man är lite seg som man brukar bli när man druckit dagen innan. Patrik kom till mig rätt så tidigt igår och Pontus och Stefan blev lite sena. Det gjorde inte så mycket eftersom jag och patrik började med drickandet och spelandet lite innan. När Stefan och Pontus äntligen kom halv 8 så lottade vi vilket spel vi skulle spela först och det blev Perfect Dark Zero. Jag minns att det inte var så skoj men inte att det sög så hårt att alla ville stänga av efter bara någon minut. Efter Perfect Dark så gick vi vidare till Call of Duty Modern Warfare och det var mycket roligare men vi spelade inte det så mycket heller. Efter det blev det N+ och sen kvällens roligaste spel NHL09. Patrik är inget fan av sportspel som är realistiska men det gick rätt bra ändå.

När klockan började närma sig halv 11 så började det pratas om att gå ut och jag visste nästan direkt att kvällen inte skulle bli som den var menad. Jag var inte alls sugen på att gå ut så jag stannade hemma med Stefan medans Pontus och Patrik gick till Krikelin. Efter att de vart borta en stund så kom Åsa eftersom hon och Louise inte hade haft det så skoj på Vatra. Jag förstår inte varför man alltid ska behöva gå ut när man oftast har mycket roligare på förfesten. Visst är det skoj att träffa folk men någon gång kan man väl vara kvar där det är skoj.
Det blev iaf en del roliga bilder under kvällen så här kommer de.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: