Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Utmaningen: De 10 bästa spelen i världen

Kategori: Tvspel


Xboxflickan har en utmaning där man ska lista sina top 10 bästa spel genom tiderna. Det är väldigt svårt att lista vilket spel som är bäst men jag ska ge det ett försök.

1. ORANGE BOX :
För att Gordon är den farligaste mannen med en kofot någonsin

2.
CALL OF DUTY MODERN WARFARE : För att det är lika kul hur mycket man än spelar det

3. GEARS OF WAR 2 : Det finns inget hårdare sätt att döda någon än att använda motorsåg

4. RESIDENT EVIL 4 : För att spanska bönder är otäcka

5. GRAND THEFT AUTO 4 :
Hade jag kunna så skulle jag vill flytta till liberty city

6. FALLOUT 3 :
För det är skoj att samla skrot och bygga vapen

7. MARIO GALAXY :
Alla glädje i ett spel

8. HALO 3 :
Ska spelas på legendary med en kompis i soffan

9. GOLDEN EYE :
Hur underbart som helst

10. PERFECT DARK :
Jag har aldrig haft så skoj i MP med en kompis vid min sida

Nu vill jag utmana dig som läser att göra en egen lista på dina 10 favoriter. länka sedan listan till mig och Xboxflickan. Har du ingen egen blogg så kan du alltid skriva dina favoriter i kommentarerna. Lycka till

Kommentarer

  • Cristian säger:

    Ouh, love the blog.

    Resident evil 4 borde dock ha hamnat LITE längre upp! ;)



    2009-09-14 | 17:37:28
    Bloggadress: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här: