Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Det är inte 70 talet längre

Kategori:

Jag kollade precis lite på kristallengalan som gick förra helgen då det var matfestival. Jag såg bara halva programmet men innan jag slutade så fick jag se en kvinna som hade glasögon som såg ut att passa in på 70talet. Jag förstår inte varför man har sånna reliker på sig. Alla har givetvis rätt att ha vad som helst men det skulle ju underlätta om man förstod varför. jag slår vad om att om hon hade tagit av sig glasögonen så hade hon sett minst 10 år yngre ut.

Eller vad tror ni?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tro det eller ej, men det kommer nog bli trendigt med stora á la 70-tal glasögon. "What goes around comes back around" som man säger. Men jag håller med dig, dom är riktigt fula.

    2009-09-09 | 09:20:23

Kommentera inlägget här: