Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

En dag med Putte

Kategori:

Jag var ju på synundersökning förut idag och det gick fint så nu ska jag bara skicka in papprena om körkortstillstånd så att jag kan börja köra lite bil med Åsas föräldrar. När jag kom hem från stan så lagade jag mat samtidigt som ajg lyssnade på P3. Maten jag lagade var köttbiffar med en egen liten touch. Biffarna blev de godaste jag har gjort under mina 25år. Efter maten så städade jag lägenheten och runt 5 tiden så kikade Patrik förbi och vi har spelat lite Wii och 360 under kvällen. Vi åt också pizza vilket var lite halvgott i jämnförelse med mina fina biffar.

Snart kommer Åsa hem och då ska vi antaligen se på Idol som vi missade idag och sen kanske det blir lite True Blood. Imorgon så blir det nog filmkväll med Stefan och Louise om allt går enligt planerna. Jag hoppas på att få komma ut och fiska en dag i helgen igen nu när jag vet lite hur det ska gå till när man fiskar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: