Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

I Hunt Alone

Kategori: Tvspel


Jag har testat en demo på Cabela´s big hunter 2010 på min 360 som man hittar på det amerikanska kontot. Hur man fixar ett amerikanskt konto är rätt så lätt, följ bara denna länken. Big hunter 2010 är som det låter en jaktsimulator där det går ut på att jaga olika djur i skogen och få så bra träffar på sina byten som möjligt.

Grafiken är rätt okej i naturen men djuren som borde vara de mest välgjorda ser inte alls så bra ut som jag tycker det borde göra. En annan sak med djuren är att de är väldigt stela i kroppen när man får in ett skott. Kontrollen är som en vanlig FPS fast det är rätt svårt att sikta ibland. Det är ett lite halv coolt spel men inget jag skulle spendera mina pengar på. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: