Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Jag är en smittohärd

Kategori: Allmänt

Jag har blivit en smittohärd. Igår var jag med Heimar och vi kollade på film, spela spel och åt lite mat. Senare på kvällen så kände han att han hade lite ont i halsen. Imorse när jag hade vaknat så fick jag ett sms där det stod att han hade blivit smittad. Damn tänkte jag och försökte komma på vart jag har blivit smittad ifrån så att man kan skylla på honom/henne. Jag är inte allvarligt "sjuk" bara lite täppt i näsan och segare än vanligt. Jag hatar att vara förkyld och jag hoppas verkligen Stefan vågar komma hit sen även när jag har berättat för honom. Nu ska jag snart gå iväg till stan för att handla lite på apoteket och willys.

Kommentarer

  • Louise - PaperandPen säger:

    Haha, tack men det är lite för dyrt för mig :P allt som kostar mer än gratis är för dyrt :P



    Krya på dig!

    2009-09-14 | 14:22:26
    Bloggadress: http://paperandpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: