Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Jag dog...

Kategori:

Inatt hade jag tre rätt så konstiga drömmar. Först drömde jag att jag dog och blev något mellanting mellan spöke och människa. Jag blev så himla ledsen över att jag inte fick berätta för min familj, mina vänner och Åsa hur mycket de betyder för mig. Jag grät hela tiden i drömmen och när jag vaknade så hade jag massa tårar i ögonen. Det var så himla sorgset så jag fick en insikt i att man ska alltid passa på att säga vad man tycker om en personerna i sin närhet.

Min andra dröm har jag inte så stora minnen av men den handlade om att jag var i New York i 2 veckor. I min lägenhet där så hittade jag något utomjordiskt så jag kallade på polis. Men istället så kom det runt 20 pers in i lägenheten som skulle ha fest. Jag minns tyvärr inte så mycket mer av den drömmen.

Sista drömmen jag hade var att jag firade min 25års dag och jag hade en stor fest i Media Markts lokal i Skövde. Alla deras saker var i stort sett borttagna förutom högtalare och lite annat. Jag hittade en liten ansiktsfläkt som plåste så hårt att man nästan kunde flyga med den. Just nu minns jag inte så mycket mer än att vi lyssnade på Audioslave och att vi spelade twister.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: