Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Måndax

Kategori:

Idag har det varit en rätt så seg dag. Det började med att jag sov alldeles för länge eftersom det blev så himla lite sömn mellan lördagen och söndagen. Efter att jag kommit ur sängen så kollade jag lite på nätet och sen tog jag ett skutt in i duschen för att bli piggare. Efter den sköna duschen så spelade jag lite matcher i Nhl10 och det gick riktigt bra trots en förlust i sista matchens sista minut.

Egentligen har jag tänkt att gå till stan och söka jobb men ja orkar verkligen inte. Jag vet att jag är lat och att jag lovade en gubbe på bowlingen i Lördags att jag skulle göra det men jag kan inte får tummen ur.

Inatt kollade jag förresten klart på Scarface för första gången och trots att jag visste hur den skulle sluta så blev jag glatt överaskad hur bra filmen var. Filmen handlar om Tony Montana(Al Pacino) som flyr från kuba och jobbar sig upp till toppen i miamis kokainrike. Även om filmen kom ut 1983 så tycker jag faktist att den håller än idag. Riktigt hård och cool film.

Betyg 5 av 5


Kommentarer


Kommentera inlägget här: