Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Pinsamt

Kategori:

Nu är det tisdag och jag borde verkligen skriva klart min intresseanmälan och gå ner på stan för att snacka med kanske blivande chefer. Jag var nyss i duschen och tog en mycket uppvärmande dusch då jag tyckte jag hörde att någon gick i dörren. Jag tänkte att de kan vart fastighetsskötaren som ska jag har kallat på eftersom min balkongdörr är lite knas. När jag var klar med duschen så gick jag ut men där var ingen. Efter kanske 10min så ringer det på dörren och där står fastighetsskötaren. Mycket pinsamt om han redan vart inne men upptäckte att jag var i duschen då. Kommer antagligen aldrig få veta om han har vart inne 2 gånger eller inte.

Fastighetsskötaren kommer snart tillbaka eftersom han inte hade tillräckligt många glimttändare. När han är klar med glimttändare så kommer jag äntligen kunna få igång min lampa på toaletten direkt utan att behöva vänta i 20sekunder. FINALLY!

I eftermiddag/kväll kommer antagligen Pontus hit. Äntligen ska vi får hitta på något bara jag och han. Det har alltid kommit något emellan när vi ska göra nått tillsammans. Om Pontus inte kommer ikväll så ska jag se på premiären av Idol. De första avsnitten är alltid roligast. Laila babbe och Andreas var på nyhetsmorgon i morse och då berättade de att det fanns en del nyhter i programmet så det ska bli intressant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: