Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Syntest

Kategori:

Godmorgon alla glada. Om en timma så ska jag befinna mig på synsam i stan för att ta ett syntest. Jag ska äntligen börja med körkortet igen och då krävs det att man tar ett test. Jag vet att jag kommer klara det galat men ändå så är det lite pirrigt.

Jag måste bara berätta en sak som hände igår när jag tvättade. Jag skulle tvätta min favoritsovkudde som har många år på nacken nu. Jag la in den i tvättmaskinen och sen gick jag upp för att spela lite hockey. När jag kom ner efter en timma så ser jag bara att det är massa vitt ludd överallt i tvättmaskinen. Jag öppnade maskinen och ser att min älskade kudde har gott sönder. All annan tvätt som var i maskien var full med vitt ludd. Sån jävla tabbe verkligen.


Kommentarer

  • Linda säger:

    Denna händelse påminner mig om något jag hörde på radio. En liten kille hade två favoriter som han behövde för att sova: en snutte(filt?) och en liten giraff (i plast?). Han tyckte att snutten var kall och skulle värma den i lampan med giraffen som vakt. Problemet var att giraffen smälte och snutten brann upp.

    2009-09-18 | 15:24:11
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga
  • Linda säger:

    Den lille killen som vi det här laget har vuxit upp sa att han fick bli "vuxen" fort och brutalt :)

    2009-09-18 | 15:52:30
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: