Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Update för helgen

Kategori:

Jag har varit mycket dålig på att blogga denna helgen så nu ska jag göra en snabb redogörelse om vad som hänt. På lördagen så kom Stefan till mig runt 3 halv 4 tiden och vi spelade lite nhl10 och castle crashers. Vid 7 tiden så kom Åsa till stan och vi handlade lite mat och åkte hem till mig för att se på film. Första filmen vi såg var Drag me to Hell som var rätt bra förutom ett lite töntigt slut. Efter den filmen så fixade vi chokladpudding och spelade kort. När Chokladpuddingen var klar så gick vi till soffan igen och kollade på filmen Gran Torino. Den filmen var mycket bättre trots höga förväntningar.

Nu är det söndag och jag har inte gjort så mycket idag förutom att jag kollat på Superstars och gått runt i skövde med Åsa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: