Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Denna veckan kom det ut hör och häpna 3 nya spel till xbox live arcade arkivet. Det första jag provade var Ion Assault och är ett rymdspel där man skulle skjuta på astroider och andra skepp. Ion Assault hade riktigt najs grafik men kontrollen var en riktigt mardröm. Värdelöst är bara förnamnet.

Nästa spel jag provade var Zomie Apolcalypse där det gick ut att skjuta på zombies istället för astroider. Typ samma typ av spel men mycket roligare och mycket bättre kontroll. Det kändes rätt ovärt att spela men jag tror det blir bättre om man spelar med en kompis.

Sista spelet jag var inte så bra det heller tyvärr. The Warriors : Street Brawl heter spelet och är "baserat" på filmen The Warriors som kom på 80 talet tror jag. Warriors var ett vanligt beat em up som Street Rage och Double Dragon. Tyvärr så var karaktärerna väldigt stela och ljuden var de värsta jag hört på länge.

Alla spelen kostar ca 90 kr och inget är direkt köpvärt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: